$:我不要貨.只要錢;我不愛他.只愛你(k)! - QOOZA BLOG 網上日誌

 

2009 年 9 月 14 日  星期一   時晴時雨 
               
 
倒「梅」的一天(我覺得)  傷心 
分類: 未分類
 

今曰

ENG堂

Miss 叫我地用1 min 去溫 Grammar Book,

之後

抽籤

抽中左我,

好彩我識,

但係5識讀,

but Miss 都俾我過關

ME堂

阿sir 5知發咩Din

叫我地出去講ME W.S

No.1-4講果鎮,

全班嘈到不得了,

到我講果鎮時,

阿sir 竟然叫全班安靜聽我講嘢喎,

同埋,

阿sir 都5知係咪查戶口,

問我地屋企有咪人,

神經病......

之後

賴XX對住阿sir 面前環嘢

俾阿sir 環返

阿sir 環到好絕,

佢好non呀,

不過佢抵死!!

M堂

我覺得阿sir 好似成日對住我講嘢

5知係我發神經,

益係我精神有問題.....

我都5知

???????

班主任堂

5知邉條粉皮同 Miss 講話我5岀去當值

Miss 踊話「如果我小息5去當值嘅話,

                      就罸嘢罸雙倍!!!」

果條粉皮都5知係個!!

食屎佢呀!

最重嘅係

我今日俾串左4次

比毛XX

   蕭XX

   邢XX

  曾XX

唉!

我好冇存在價值呀!!!!!!

成日俾人串........

 

 

 

 

 
 
★新鮮出爐~  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
 


mike_pinky
暱稱: ;> 〝Ms, mAn[♥]:*
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
0 o 海 綿 x 寶 o 0
訪客留言
最近三個月尚無任何留言