興仔叫我開QOOZA 開左啦 不過一個QOOZA朋友都無 好孤單呀 感覺
網上科技發達 真係令我覺得自己老左 我的電腦時代由 ICQ 到 AOC > MSN > WARCRAFT> XANGA> FACEBOOK >QOOZA
覺得自己好老 唔夠你地班後生黎......湯SIR 講得好岩 電腦走得太快 連我地呢一代都跟唔上