小mike mike 的跳皮日記
睇下呀苯
mikeching112
暱稱: mike
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xxx
xx
xx
yyy
ccccc
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 61
今日人氣: 4
累積人氣: 552
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 21 日  星期一   晴天


e...do MY FIRST DIARY 作嘔 分類: 未分類

興仔叫我開QOOZA  開左啦   不過一個QOOZA朋友都無 好孤單呀 感覺 

網上科技發達 真係令我覺得自己老左   我的電腦時代由 ICQ 到 AOC > MSN > WARCRAFT> XANGA> FACEBOOK >QOOZA

覺得自己好老 唔夠你地班後生黎......湯SIR 講得好岩 電腦走得太快 連我地呢一代都跟唔上






訪客留言 (返回 mikeching112 的日誌)


ny7431 於 2009-09-23 08:57 PM 發表:
哈哈. 我 留言啦
generation X , 快d 同我進入Generation Y!!!!
新世紀由我地創造~
酷!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kc_13 於 2009-09-21 10:24 PM 發表:
我比你更加跟唔切..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔係掛 點跟唔到呀? 你年輕過我 應該跟上d bo
Posted at 2009-09-22 12:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuyinfai 於 2009-09-21 10:57 AM 發表:
~c0mment~
要還架!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 還comment?   網上文化?
Posted at 2009-09-21 11:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]