很苦很苦... 等了又等 還未有工叫我番
我只想要一份普通的文職而已 人工已不重要 難道這也是一種奢求? 我就黎變成邪惡求職者啦
咳黎咳去 仲未清....=.= 好辛苦呀 已經食哂粥 戒口架啦
我可否像流鬼甘痴線 快d唔咳 就可以唱