係xg打野都無人理既......心灰.... 但係qooza打 最少人地路過都會cm我
呢d唔通係透過net-world 取得現實中缺乏的認同與關懷既象徵
可能只想俾某人睇 先仲打係xg
唔知係咪對前度既情意結呢? (其實都唔知算唔算係前度,兩天的甜蜜,只少我愛過佢, 我confirm到自己既感覺,現在 可惜他已有愛侶 還可怎麼爭取)
而家對d單眼皮 少少肥 既cutecute小女孩 好鍾意 係qooza睇到 不過好多都係14 13 12才 真係好x多個genaration gap 如果又再黎 我會俾人屌:咪溝靚妹啦
事實上 兩個人相處 最緊要溝通 唔岩傾 咩都係假
聽日去見工 之後去南丫島 當係散下心啦 好耐都無同陽光玩遊戲 同大自然打交道
腦殘小雲真係好cute 我有個妹係甘cute就好
|