小mike mike 的跳皮日記
睇下呀苯
mikeching112
暱稱: mike
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
xxx
xx
xx
yyy
ccccc
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 61
今日人氣: 14
累積人氣: 499
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


mid autumn fuckable 呆滯 分類: 未分類

中秋節真係開心呢~

點解開心?因為我覺得自己"好似"大個仔左,可能真 "你的日子如何 ,你的力量也必如何"

同肥仔去豐景園打波耶~! 好正囉 超爽! (我淨係諗到呢兩個形容詞  我淨係識呢d架咋. )

一街都係人 ,拎住燈籠 ,不禁問自己,點解我好似唔係幾合群?

上一年中秋節 好似係無女朋友甘過 好sad , 好介意自己點解無女朋友,而家諗番覺得自己大過左

有無女朋友 "好似"唔係甘大不了囉   原來一個人 都可以幾開心

好似今日甘  睇左好耐書 ,個眼好攰呢......只要有野做,就唔會諗太多無謂野

我相信  苦盡係會甘來的 

,以前有個女朋友超錫我 所以無左 就會好覺眼

所有野都會沖淡  即使那些令人懷念的幸福畫面

雲海都係single架 咪又係生活得甘開心 (我係咪paralyze 緊 自己呢?)

點解要fulfill 自己無盡的慾望 .又點解因為fulfill唔到而sad呢

難道這就是人貴為萬物之靈所擁有既emotion 既用途

NO!呢d副作用黎既姐  享受製造過程呀麻~! (點解甘感性既我? 因為見到人地中秋節有得團圓 而我就獨自充防空兵 我  無人監呀管?)






訪客留言 (返回 mikeching112 的日誌)


YukIlk_v3v 於 2009-10-04 07:31 PM 發表:
就算無女朋友
都一樣可以過得咁開心
祝你快樂[;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你先~ 我都覺呀
Posted at 2009-10-04 07:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tung_yee1996 於 2009-10-04 01:33 AM 發表:
大個仔米好lo,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係囉....係囉
Posted at 2009-10-04 02:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]