今天有兩個gag
第一個是很舊的啦 去琴行見工教琴時
老闆問:你教左幾耐琴呀? 答:其實我教左十幾年琴架啦.....
不過, 一個學生都無......(呢個gag 可能aromar才懂得笑 因為是我們吹吹下水 爆左呢個gag出黎)
很想跟美yan出黎飲野的 可惜 荷包肝硬化
第二個爛gag 係爛gag王興仔既作品
興仔識新朋友既時候 就會向對方介紹自己:你好呀!我叫興仔,搞爛gag好叻架我
對方自然會忍唔住講一句:搞個爛gag黎睇下呀
(用普通話講)興:其實第一次朋友叫我搞爛gag的時候 我是拒絕的 因為你不能叫我搞 我就搞
第一 我要試一下先 我又不想搞完爛gag之後 別人加很多特技呀 那頭髮動L 很黑 很亮 很柔
結果出來 觀眾一定罵我 根本沒有這種爛gag!
後來我搞完之後 知道這個gag真是很爛 現在 我也教人怎去搞爛gag 我搞完之後是這麼爛 你們搞完之後 也是這麼爛
興仔真係好cute 我唔相信呢個世界有人係無優點既
|