今日晨早6點就俾興仔條X樣叫醒左 去跑步 (x=燃)
跑完真係好精神 可惜 我訓左午睡 所以現在夜晚 睡意不足
如果你身邊好好既朋友 做一d傷害自己既事 你會點做?
例如你既朋友去招妓 吸毒 等等 你可以做咩?
我選擇了............保持距離 因為要做我既好朋友 一定要自愛(潔身果隻)
但係如果佢地肯回頭 我一定會俾個岸佢
因為我曾經都犯過錯 改變唔到過去的事實 只能夠做好未來 好好愛身邊的人
好驚見工 唔想面對自己既過去 浪費左既時間 喪失了的學業 失去了的戀人
我並唔係果d牡丹花下死 做鬼也風流既人 ,只想要一個紅顏(馬騮屎忽)知己而已,錯過了就是錯過了.....
今日見到個興仔個求愛不遂既朋友 幾靚女 竟然係BIO 萬能插 ,我真係唔明白佢地 甘靚女 好浪費 形象大破壞....我唔明.. 可惜...
睇蔡鍔 真係好正 !好似我今日就學到牡丹花下死 做鬼也風流.....呢個好似係鍾景輝係好型c奶度講架wo anyway 中國 五千年的文化不是靠的
|