我好愛佢架 不過同佢只係朋友 希望將來升級為高級普通朋友啦
單戀左佢7年啦 佢似係我心中既寄託 因為無家庭既愛呀麻
生存需要理由 佢就係我生存既理由 就係成立一個幸福既家庭(成員係咪佢都無所謂架 佢只係望梅止喝架咋)
得閒無事諗下佢 同女朋友鬧交諗下佢 令到自己相信 有一天 我會有幸福既家
點解係佢?因為佢係我第一個認真愛既人 小學時已經風魔萬千少男 係我心中有純潔無暇既象徵
諗起佢 令我生存有動力 相信有一日自己會有純潔 幸福既家
好天真既想法? 人總需要勇敢生存 我還是重新許願
佢愛既 另有其人 我只係想佢開開心心就夠囉
佢只係一個目標 一個象徵 幸福既象徵
反正我心里無其他人 無家人 放佢係心中 能給我甜cc的空間
你話我果然無尼頭 我話你訓醒on99 可能我真係傻仔一個=0= 但我不是孤單的一個
有無可能 成立一個 叫做 家庭之家既組織 給予無家庭既人 家庭既愛呢?
如果你同樣需要家庭既關心 歡迎你加入我
|