終於寫番歌=0= 我覺得自己受左mika既影響 令我多左好多>>>>> =0= -0- =w= =v=
雖然好想寫埋首pop落去 不過,,,,,,要1日內寫到首punk 俾band 黎編至得
大家 請期待我既作品~~=w="
很忙很忙....又見工 又搵工 又寫歌 又跑步 又呢又龍
忙是一種幸福 因為忙到唔洗亂諗野 =00=
很愛很愛 谷在心里 不如唔好煩 唔好亂諗野 自尋煩惱
還是睇多d聖經 安撫下自己既心靈
靚唔靚女先? 我喜歡既人 唔錯哩
好正呢 這首歌 連drummer都有和音架 我地aroma 睇黎都要努力

甘就一年 時間真係快 間band房一年前
仲係白色牆 而家已經包左黑色既隔音綿 果時我既頭髮真係長 =v=
|