今日同成班舊同學去打邊爐 食到我個胃都好攰呀!!!=3= 因為任食 就失控了......生根 肥牛 芝心丸 蟹子丸
我好似前世未食過野甘....終於搬左個mon上bandroom 好快有電腦用啦
希望快d寫完首歌 搵到工 追到女仔....
總括有3個願望 夾band方面 --寫歌 唔hea 出show 甘就(暫時)滿足=v=
事業方面 就梗係搵到份工啦
感情方面 : 愛神 愛人 ,因為成日俾至親出言傷害 令我對所有人都失去信任 =.=
希望對身邊既人好d 關心多d佢地 一齊開心~ 另外 最好就搵到個女朋友啦 不過甘忙既話......就 都幾難.....=.=
我又唔落bar 又唔食煙 又唔去wet 又慳家 又少出街食反 可能係世上最屎賄既男朋友呢=v=
我應該唔係搵女朋友,....係搵老婆=3= 因為?我係絕種好(臭)男人 =.=
死啦 今日痴左線 ? 好掛住以前個女友domdom 細細既蒙豬眼 長長既頭髮 可愛的臉蛋 豐滿身材 ,所以我係prefer女朋友係少少肥 好過瘦到一d肉都無=.= 好攬d呀麻
早睡早起......去
|