今日 差唔多訓左成日=0= 病呀ma 病到就死.......不過 食左特強傷風素 真係好左好多呢~=v=
希望快d好啦 , 我唔想過一d無味覺既生活=.= 星期一>>搵工 again .........
病左唯一既好處 咩都唔洗諗,訓係張床 狂sun鼻水 咳...... 買皮蛋瘦肉粥食 都要自己買......仍同老母鬥氣 即使病9左 =0=
點解香港無呢d野? 廣東話太多音節............簡單d講 廣東話本身已經係一種有本身音樂的語言