琴晚到今日都無訓,,,
掛住煲劇...
到朝早九點幾先訓...
之後佩十二點幾打黎話分班出左,,
即刻沖番學校...
不過超支力的,,,
訓左3個鐘咋...=____=
嘻^____^分左去2E,,,
同minG,,l0n,,lukE,,andy等等一班...
好多fd都唔同班牙...-______-
佩,,翠琪,,沈沈,,黎鈴,,戚戚,,珊珊,,牙魚,,樂研,,芷君..桂青,,
都唔同班牙....=______+
希望新一年可以=]喇...xD