|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
|
|
`◆飛輪海*」×╳
| 2007 年 2 月 10 日 星期六 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
10/2/07
|
|
今日開始放假Na`
期待新年的利是..XD'
今日同BEE P傾左覺得好似好耐..
但系原來得半個鍾-3-'' 哈
TO你幾時番呀!?
某人MISS你呀*3* 知嗎!?
放假放17日..多哇=]
但系暑假會扣番呢!-0-''
琴日派豬古力也..哈`
收獲都不錯哇>V<'' {好味}
吾知琴日痴左邊條根..
竟然比M頭..不過算Na*
總之我就打死都吾會比豬嗨`
鬼叫佢咁Q賤呀!? 哼!
琴晚BBQ B到我勁熱氣LOR"
不過好好食-_____-XD`
好憎D人LOR...偷人豬古力*
想食咪買LOR..都吾明做乜要偷=]
唉....."
食野先Na..吾打住!
BY..`/ING*
|
| 刊登時間︰2007-02-10 01:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
`◆飛輪海*」×╳
| 2007 年 2 月 4 日 星期日 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
4/2/07
|
|
今日家長日|\|a` 唉||!
吾知老豬會吾會up我D衰野呢?!
老豬..希望你吾好咁衰啦*
我答應我下個學期會比心機讀書..
留心聽你講書啦-V-'' {高抬貴口}AH..
小BEE`..對吾住AHHH*
我都吾想呃你架..因為我驚你傷心`
我吾想見到你喊..點知攪到你E+仲傷心=]
對吾住AHH..>/\<" 只希望你吾好再喊NA''
我認我同S!N都有錯..我地都知錯*
你吾好再咁傷心Naa...{對不起x10000}
我地以後都吾會架啦..{別喊了..陳小beE}
對吾住............"
BY..`/ING*
|
| 刊登時間︰2007-02-04 10:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
`◆飛輪海*」×╳
| 2007 年 1 月 27 日 星期六 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
23/1/07
|
|
今日派雞腸牙..差到要命!!
GE得18分..聆聽仲衰..得15分`
唉..你話死吾死得AH=3=''
中文都系得38` -V-''
好驚家長日LOR..個日我就PK啦!
主耶穌幫幫我吧`
BY`..`/ING*
|
| 刊登時間︰2007-01-27 10:53 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
| « | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 34 | » | |