|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。
|
|
`◆飛輪海*」×╳
| 2007 年 1 月 22 日 星期一 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
22/1/07
|
|
派卷派卷` 唉!
衰左NA..死左LU'
今日冇帶PE 3*
頂..放學跑步超樣衰=]
早知吾跑`..PK!
吾知今次班度第幾名呢?!
我估到20幾啦-3-
唉..吾打住LU!
BY..`/ING!
|
| 刊登時間︰2007-01-27 10:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
`◆飛輪海*」×╳
| 2007 年 1 月 21 日 星期日 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
21/1/07
|
|
今朝9點多小BEE就打黎叫我起身啦`
我訓ING-3-'' 仲要我打比扒王之王*
打比扒王之王叫佢出黎..仲話我掛住佢XD
食屎啦佢..咁令女-V-''
跟住就起左身..吾知點解個朝勁多電話!
有成10多個..-3-'' {真系冇M啦}
10點多少少我就出左門口LOR`'
落屋企樓下,,等小BEE,,婷*SIN..YAN!
SIN同YAN勁{快}LOR..等死=]
跟住等哂佢地就去地鐵站度等人..{錢}
拎左錢就去買野..XD"
好似掃貨咁..正*
買哂野又等齊哂人..出發LU! YA''
去到咖啡灣第1時間就去換33333!
而D男仔緊系..透爐啦{份內事黎既}
佢地真系勁叻LOR*
透左勁耐..都仲系吾得-0-''
最後要搵人黎透..緊系要比{M}啦`
跟住我地就又B又玩..好開心唷*3*
紀紀又黎左..AH秋又黎左!`
秋秋..我見到你粒{星}NA*
得哂啦..要粒星吾要月啦`
我記住你架..秋秋=] 哼!
多謝咁多位既大大大禮物XD''
我好好好鍾意唷*3* {多謝}
嘻`..玩到6點幾就返屋企=]
返到7點幾XD' {累屎}
BY..`/ING*
|
| 刊登時間︰2007-01-25 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
`◆飛輪海*」×╳
| 2007 年 1 月 19 日 星期五 |
| `"◆◆, 我愛你* |
|
19/1/07
|
|
我重獲自由啦`!
考完試啦..勁開心哇*
今日放12點.."
跟住就同BEE..倩..紀..YAN'
仲有{BEE的哥哥}落TW=]
跟住就去左買直髮膏去YAN屋企拉頭!
不是拉LIN頭..而是拉頭髮`{吾好諗錯}
個支好抵用..拉左4個人"
仲有3份1*
岩岩好留番我下次用XD=]
多謝肥倩既生日禮物-直髮膏哇>V<"
拉出黎既效果都吾錯,,幾直也!!
下次要用既話..一定幫襯XD''
跟住攪到YAN屋企變左垃圾堆-V-''
哈..好多謝你煮野比我地食AH*
飛輪海真系好令仔+可愛喔..`
愛你們喔!
{超喜歡你}好好聽AH`
好鍾意AH..多謝小BEE介紹比我聽喔!!'
THZ!
|3Y;:`/ING!
|
| 刊登時間︰2007-01-19 07:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] <--E個時間打架>V< |
| « | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 34 | » | |