終於都上得網la~
我至少成個禮拜冇上過網lo~
悶到我就死la~~~
拜托~~馮惠珊
你就上下girls club see下...
see下我地咁多人對你ge[欣賞]
我地打得咁辛苦...(為左d咩ar?咪就係為左[讚]你lo~)
I think 我等等可能上佢個留言板到同佢講...
不過...
其實佢係咪已經知ge la??
=333=""
今日考英文...
我一向最差果科
好難呀!!!
唔知你地考成點呢?
呢排個msn神神地...
悶死我la~
聽先...
又開多左個留言板...↓大家多D上去留言la~
http://my.guestbook.com.tw/g91/gbook.php?applicant=mikiopui
好耐冇整留言板好多野都整得唔好- -""