2點幾番房訓覺,,,諗住要番學'''早d訓架嘛= =
但係個腦好亂'[[
滿腦子都是你你你你你你
亂亂亂亂-口-
佢佢佢[[[
聽到某某講左d野比我聽之後'''
個心down爆=##
究竟你點諗架??LAM先
咁既野你都講得出既=''
不過你鐘意點就點喇!!
同得你都遇左
諗你佢我d野諗到5點幾先訓
10點起身沖涼,,跟住番學
好眼訓,,,個眼袋+黑眼圈勁大
好恐怖=0=
番學就係為左等放學
放左學去左大家樂買野食''
之後番屋企,,,又聽到d野喇~~