333333號的強風真是勁勁勁勁
2點幾番房覺覺,,1訓訓到天光'''12點幾起身
沖完個靚涼[[汁好曬個樣..就同低b去
食野,,,落到屋企樓下''d樹都吹到跌曬=
好睬我個人仲未跌,,,![]()
去左魚米之鄉食野,,,日日都要出去食
慘=0= 好想食屋企既飯牙
唔知點解今日特別多BB黎食野咁既
好多都好可愛耶''有一個B我地係度影佢相
佢做d動作勁搞笑=v=
食完就去左買飛睇keroro,,買果陣先得兩點
行左差唔多兩粒中先有得睇
之後去左果子戀坐'''
入到戲院,,,wa>>>>勁多小朋友牙'''
好似連我自己都做埋小朋友咁,,xd
好好笑牙,,tama仔既沖激波
多左兩個新野''
都唔可愛既//
睇完先差唔多5點
跟住番屋企,,,
淋都成身濕曬,,爽
文章分類: 未分類







睇左keroro-v-
