尼排都唔知做咩,,成日都好眼訓'''
好似訓極都唔夠訓咁w[]r''//跟住
又早眼訓bor,,kai了''
今日又
exam了..wa,,,果d咁既死人maths
都唔知佢寫咩,,,又唔識做wor''''
stupid'''
(講緊我)之後又要考
eng lis又唔知佢up乜'''實行亂tick
大件劃把喇[[
good job''/////
跟住果d writing又唔識'''哈哈////
放左學番屋企果陣,,,蘭妹先同我地
講佢今日生日;;;早又唔響''[![]()
生日快樂牙!
係度講番句先''''^^....
跟住番屋企擺抵野,,就同左琳姐
到了m記食lunch''''食完之後
到了蘭妹家打麻雀,,跟住兩點
幾走左嚕''

好想玩呀,,,''


食糊牙'''xdxd

走廊

無敵大海景哇*


好想入去玩呀;;;發覺自己低能了[[

電梯

哇幾無聊哇影埋d咁既野,,=''
文章分類: 未分類







