今日放左學就同左琳姐,,屎屎,,牙傻
PI/vg,,丨<arry去左/-\thair
果度剪頭髮"新開的,,本身諗去果間咩
sic/ve咩咩剪架[[點知佢話要學生証
頂,,,麻q煩''我地又冇wor"你老味牙
之後去度;;;點知係一個女既幫我剪.,
第一次比女既幫我剪...剪完之後1望
塊鏡個心down到落谷底<<<實在太
7了...help me哇,,有冇人可以救下
我牙,,,幫ping果個剪到都唔知似咩
因為我剪完果陣karry仲未剪完,,,,,,
咁咪幫mummum去交電費同埋煤氣
費,,幾乖女XDXD''很後悔去左果間剪
牙,,知道去/VOw3剪喇-口-''shit....
剪完左去左哈迪斯坐,,跟住我見到一個
背面好似牙k既人咁咪行過去囉,,之後嚇
到啞仔榮走左,,,牙k都未走喇'''之後番
頌安喇,,,咁我就同karry一齊行,,跟住後
面有個口靚仔係度踩單車喇,,,之後話借
借喇,,咁我地咪借比佢lo...跟住佢搞度我
差d仆街wor,,,之後有條仆街女人無啦啦
行過黎,,(正當我差d仆街的時候)跟住我
都冇睬到佢,,佢無啦啦話我睬佢;;;跟住
佢叫我小心睇路''跟住又唔係我睬佢wor
我又聽唔到佢叫我小心睇路;;之後琳姐就
幫我鬧佢喇''之後我見到琳姐鬧我咪鬧埋1
份囉''你老母牙;;;嬲到爆
之後去左公園
坐,,,<<<跟住6點幾番屋k...
ps:我已開始習慣了現在的生活了...,,,沒有
人關心我,,father sor""i was hurt
流淚太多了,,,再不想這樣''']]]
TOFd子們:
不知道為什麼很想和你們說聲
對不起",,不明白為什麼有些人
要這這做'''在我面前既然在和
另一個人說的東西不同''''''不
如坦承地過埋這半個多些的日子
吧,,[[
文章分類: 未分類






今日剪左個777頭''好傷心唷]]]
