琴晚好乖一點幾訓左嚕,,,,訓訓
下訓到早上7點幾有人係度狂禁
門鈴''又唔知邊個wor
咁咪
出去睇下,,點知係阿哥番屋企//
冇帶鎖匙''搞到我醒了..==
不
過我實在太眼訓了,,然後再訓'''
訓到差不多1點起了身'''之後琳
姐打黎...話來我家看惡魔在身邊,
楊丞琳很搞笑耶,,,,看到差不多3
點,,落了大家樂吃我的中午飯.....
吃完後在頌安行行下'''見了肥婆
蘭,,,之後咪一齊行囉'''本身諗住
去su/Vshine CIty買〝姐〞
架,,but諗諗下要交電話費,,沒有
買到
很慘]]行了一會兒,,回家了
'''下星期exam了,,,my god
文章分類: 未分類







悶爆的一天[[[
