今日踏正12點起身''本身仲好眼訓架
諗諗下琴晚低b叫我一齊去食野跟住咪即
刻彈起身lo,,跟住打左比低b''之後佢話甘b
同埋得b12點半係哈迪斯等佢''因為我換
3同埋整頭既速度,,所以要遲d]]搞到佢地
白白等左半粒鐘...sor哇""嘻=v=''同低b
行緊去sunshine city果陣,,啞仔榮同埋
阿k打黎''''勁87係度玩跟蹤=口='''食完
之後行左陣跟住去搵屎屎,,行行下,,,啞仔榮
同埋阿k仲係度跟緊,,跟住我咪跑上前面拍
了一下啞仔榮''之後佢勁衰呀,,係m記門口
等阿仔果陣打番我,,巧痛哇''跟住我想打佢
果下,,佢跑走左''之後我打左阿k,,勁無辜牙
'''sor,,牙''哈哈..之後打左抑鬱問佢點去佢
home"'''跟住咪搭299去囉,,阿k同埋阿
仔被迫要去,,,因為我地搶左阿k部手機,,,啞
仔榮又唔知跑左去邊??之後打番比佢問佢
去唔去,,,佢又唔去bo''咁算喇***去度見到
抑鬱阿哥,,之後佢就幫我地打電話叫抑鬱出黎
接我地''入度去,,屎屎都唔知係唔係愛上左佢
工人''係咁係度同人hi...on 9架'''本身諗住
BBQ架,,但D野全部都係KW度''SO冇BBQ
到;;;之後我地咪係度玩PS2同埋XBO囉''==
跟住屎屎又話肚餓喎'''我當然是沒有幫手的''
之後阿仔幫我地煮..THZ哇'''跟住5點幾有兩
條女黎左,,有一個係識的,,,不過佢唔記得左我
叫咩名==''跟住7點幾搭bus bus走人嚕
因為琳姐要去游水..
今日影的相相..↓↓↓

尼張就係我周阿k玩緊PS2果陣
琳姐影我地''我唔肯同阿K影,,,,,
用手遮住果陣影度既'''佢地話好比
KISsy,,==''似唔似牙??
廚房大戰

阿仔煎給我的腸仔,,但是未熟的
好睬不是我賴野姐''屎屎食先,賴左

為什麼的一隻筷子??雖然賣相很7,,
但是都幾好食的''和很香

今天除了阿仔煮野給我們吃之後,,還有琳姐''thz

me,,,and琳姐,,,因為抑鬱的相機問題;;;
不是太清''''
還有很多相,,,因為上載不到,,遲些再整吧''
文章分類: 未分類







今日去左馬牯纜'''都幾好玩,,,嘻
