今日唔係媽咪叫起身'''尼幾日都係牙哥叫
牙哥唔知今日我要早起,,遲左叫我**不過
算喇//當佢無知___'']]]@@哈"'番到去
就見到產產就比張sir鬧緊""=口=呵'''
琴日阿sir去左網吧cheak佢地,,,,比阿
sir見到曬,,跟住阿k番左黎又鬧"''之後就
愈爆愈多人-o-''真係兄弟攞黎出賣(啞仔榮
教既'')今日調左位嚕,,調左我同涼粉坐,,好
玩牙> v<''屎屎b慘嚕''同人妖坐,,,不過人
妖死梗,,坐係琳姐同屎屎b隔離....哈哈= v=
PE考試,,,頂....跑死人喇'''''
文章分類: 未分類





遲左起身唷'''
