今日第3堂就PE,,,勁白癡囉''玩網球喎..Low bb架
唉"星期2果堂阿sir唔洗我地打架嘛..//點知今堂
分開a b c..組喎"搞到我地又要打><”又唔識
牙"\蠢/番上課室果陣好玩到爆牙<<<<係咁係到圍
毆人妖牙..勁好玩牙(有暴力傾向架..ka)大息果陣又
打"lunch果陣玩d好低b既遊戲;;;就係玩猜包
剪揼,,輸左就比人打''= =琴日打到隻手種曬牙''嗚
跟住上數學堂.MIss chan話尼排有好多miss話
我地心散,,關佢咩事牙...仲要話坐前面坐位果d多數都
係專心d架喇''坐後面果d都係冇咁專心...我呸''擺明
話緊我同琳姐.,,,北菇同哨牙仔姐...''講明d牙嘛'''''唉
又話佢唔會指名導姓,,食喇''=口=放學又去左m記喇''
食食下見到karry同埋candy跟住咪一齊坐囉...
坐到6點幾走人,,我地係咁係到狂笑,,笑到琳姐喊左''卡
笑到我肚都痛,,,好耐都未試過咁開心嚕]]]*
文章分類: 未分類







今日係到狂笑...''///
