今日要去荃灣表演牙,,,12點幾同屎屎,琳姐去
了m記吃中午飯..//吃完就去了雲起借書書同
借了碟..之後就回學校嚕**番到去淨係見到昌
昌和他的細佬><''很無奈..早了回去''之後我地
係到睇書囉''']]*跟住1點幾d人番齊嚕...跟住就
搭busbus出發嚕''阿sir又話要搭成個鐘,,,
呃人既..一去到荃灣大會堂,,我地就去文譽廳...
入到去勁黑牙;''仲要坐係度等採排..等左勁耐先
到><”到我地排果陣..我地一take過牙''連阿
sir都贊牙"嘻>v<"我地排到4點幾//就等食
mummum..食完6點幾..之後7點開始準備表演
第2間學校表演就係我地牙'**到左我地表演果陣
演演下無啦啦台下面有班男仔..同我嗨喎.''之後琳
姐有一句對白話:「死喇!」因為我地果一park係講
我地唔記得左要默書..所以咁樣講//之後果班男仔
就駁埋落去..「我唔記得左對白牙!」(係等琳姐講完
死喇!跟住佢地駁落去)搞到我同琳姐同埋karry
係咁係到癮笑"頂..==我地表演完之後去左觀眾席
度睇其他學校表演..睇完差唔多10點..之後出到門
口,,果班人又跟住黎喎''跟住落左去搭車車果陣又跟
住黎\/\/or..我地上左車喇!之後有條友係窗度比左
佢電話我''跟住番到屋企都差唔多11點嚕..之後洗白白
洗完就同琳姐打左比果條友...'''今日好攰哇
文章分類: 未分類







去左荃灣表演牙..''好攰牙**
