今日起左床就打比candy..唉..''巧悶囉~*
之後打比kai銘...跟住佢d fd又話咩睇完波
先得..勁煩囉...''= =等到兩點幾..kai銘黎左
唉..黎左又唔知去邊!跟住去左m記坐左陣
佢d fd fd話去mk..咁咪去左囉!唉....點知
去到..wa!..d人好...姐!...跟住果個咩牙星..
勁pk囉..愈諗愈唔咩囉....佢講左一句野拎我
好想郁佢....之後我打比..好衰囉...好憎佢牙...""
妖...好煩呀!