唉...悶到傻了'''=.=起左身之後打比屎屎b
跟住又打埋karr y..之後佢話去剪頭髮..
佢地黎到我屋k..都差不多兩點...''跟住仲
要等我換3 3..哈!=V=''我d速度咁快......
去到now3都成兩點幾..跟住又嗌果個唔知
乜水(唔記得左佢叫咩名)幫karry剪快d..
跟住佢用左半粒中同佢剪....剪到都唔知似咩
剪左等於冇剪....'''唉..都係之前果d人剪到令
d..E+新黎果d剪到又唔令bor..之後諗住
去m記架...but去到爆多人...咁咪去左仙跡岩
囉..卡卡''食完野之後係咁係到兜圈..跟住4點幾
番左屋k嚕..**
文章分類: 未分類







悶到發癲喇...@@
