唉....今日好眼訓牙...'''琴晚訓覺果陣又諗左成晚野喎!
跟住諗諗下又喊左wor!今朝起床果陣隻眼仔腫了....
很樣衰喔.......==''嗚嗚''今日又要早番...咁咪同candy
一齊番囉...跟住見到李行龍////****勁7囉'''=3=..
今日冇遲到牙**幾叻女牙..卡卡>3<”...
一上miss wong就被佢鬧喇///遇左喇//跟住叫我地
休息去見佢...去黑房牙''''真係好玩架姐..至從上年去過之
後,,,,咁年第一次去牙..''入到去一個一個解釋..之後牙傻
比我篤爆左...''哈>V<""放學戲劇牙...''排排下..排到小丸
子果一Part我拎d道具去整karry既pp..之後我
同karry同埋琳姐係咁係度狂笑..頂..開頭果陣排果時候
撞到隻腳..勁痛牙'''嗚嗚////-3-放學落好大雨牙...'''
好睬冇濕到姐...........
凸...今日kw好黑我憎牙....自己冇左份感想又賴落我度.....ka
你睇住黎喇...!!!
文章分類: 未分類







唉''=口=
