尼幾日都勁唔happy牙.....嗚嗚
尼d野唔係話放得抵就放得抵架...????
你同我講左果句野之後有冇諗過我既感受架=="
之前我話同你..跟住你又問我點解...??果時候同
你...左,,,我宜家就唔洗咁樣喇!!!你話要同我...
咁點解你又要問我想唔想牙.....”我答左你唔想..
但結果既然係...//*你叫我忘記你...跟本冇可能喇!!
我手上都有你個名其中一個字...””唉