今日冇番學學呀,,,''跟住miSS打黎
都估到架喇...跟住佢就問牙媽點解我
唔番學..之後牙媽話我要番大 6....
但都冇番到...因為牙媽要我番佢既大6
咁我咪唔番囉....**好橙橙牙...=.=
勁多人唔番學囉...**屎人牙婆都叫左
佢番架喇..又唔番喎!搞到宜家D人懷疑
我地集體唔番學,,唉!遇左架喇...頂...
D人擺明玩針對喇...打去比琳姐果陣
特登話比佢牙媽天禾冇番學...= =
真係頂佢唔順牙..''洗唔洗開埋會黎
研究牙...仲有一樣仲衰...叫琳姐拎張
醫生紙番學校...好到冇人有喇!
文章分類: 未分類





賤爆...''
