|
1. 你qooza個ID係:mikithxlove
2. 用qooza幾耐: 唔記得左嚕
3. 中意男定女:梗係男喇,,唔通女咩??
4. 除左qooza仲有冇其他日記: 冇bo
5. 人地會點叫你: miki,雲吞...仲有好多哇..><
6. 最憎好朋友做D咩: 掘人,,報寸
7. 試過介手未:試過
8. 有冇諗過死: 有架
9. 呢排開唔開心: 唔開心..-o-"
10. 你而家最愛邊一個:我自己都唔知???
11. 佢有咩好: 都話唔知囉,連自己愛邊個都唔知...點答牙
12. 最好朋友係邊個:多的是喇''
13. 如果聽日世界末日. . 你最想攬住邊個死: 唔知
14. 覺得介手好唔好玩: 好玩牙,,>V<"
15. 身邊有D咩係最值得你開心: 冇
16. 岩岩有冇去街:冇
17. 聽緊咩歌: 冇聽bo
18. 最中意邊個明星:牙Jay
19. 最近一次喊係因為咩事:失戀牙..??信唔信牙?
20. 如果你最中意既人話要溝你. . 你會點:冇咩點
21. 你會唔會做第三者:尼d野唔知,,你做左都唔知喇""
22. 對狐狸精有咩睇法:「賤」
23. 對死亡有咩睇法: HIght
24. 信唔信呢個世界上有鬼:唔信
25. 有冇試過撞鬼?! 如有. . 係邊:冇
26. 最貴一次電話費幾多錢: 好似千幾蚊
27. 中意呀爸定呀媽多D:兩個都唔鐘意
28. 呢排有冇比俾人打或者鬧: 有,,仲好多添
29. 今日天氣好唔好: 好
30. 驚唔驚行雷: 驚牙..''
31. 中唔中意返學: 1時時啦
32. 呢排有冇邊個老師最想X佢: 有
33. 邊個係你識得最耐又好FD既好朋友:唔記得
34. 第一個偶像係邊個: 唔記得
35. 中意過邊個明星令你最後悔: 冇
36. 比人出賣你會點:唔知架,,睇下邊個喇
37. 有冇試過中意一個人中意到要生要死?! 如有. . 寫佢個名黎:冇,,愛到深就有
38. 你鍾意過幾多個人:唔記得嚕..
39. 愛過幾多個人:forget
40. 對上一次因為咩笑:鬼知咩//
41. 你過得快樂嗎:555快樂
42. 呢排有冇邊個明星最想X佢: 冇
43. 呢排為咩而煩惱:唔知,,好多
44. 講出十個朋友:阿婆,,琳姐,,屎屎,,車仔,,豬豬,,柟柟,,菇菇,,涼粉,,潔潔,,LIngx2
45. MSN同緊邊個CHAT:岩岩出左去
46. 對上收果個MSN係邊個既: 芍芍..
47. 邊句歌詞最岩你宜家:諗唔到
48. 係你心中. . 開心既定義係咩:冇架
49. 你身邊有冇邊個係姣婆:有..唔想講
50. 呢排有邊句係你成日講架://////
51. 愛情?! 友情?! :友情
52. 何韻詩. . 容祖兒: Joey
53. 殘酷一叮/獎門人: 殘酷一叮
54. 李克勤. . 梁榮忠: 李克勤
55. 莫凱謙/3R: 莫凱謙 (52-53d問題咁白癡既'')
56. SONY ERICSSON??NOKIA: Sony Ericsson
57. I-POD/PSP: I-POD
58. 綠色/藍色: 藍
59. 冷氣/暖爐: 冷氣
60. MSN/ICQ: MSN
61. 愛德華/佐助: ???
62. 雪碧. . 可樂: 可樂
63. 無線/亞視: TVB
65. 糖/朱古力: 朱古力
66. 老鼠愛大米/童話:兩首都聽到好厭
67. 元華/元秋: 唔中2222
68. 周星馳/鄭中基:///
69. 金/銀: 銀
70. 他約我去迪士尼/夢中一吻: 他約我去迪士尼
關於你自己!
71. 叫咩名:你地唔知咩?
72. 幾多歲: 唔知
73. 讀咩學校:關你咩事
74. 幾時生日:15/11
75. 住邊度: 馬鞍山
76. 屋企有邊個: 牙媽.牙爸.牙哥.
77. 有冇養寵物:冇牙
78. 屋企幾多部電視同電腦:2 部TV..2部電腦..
79. 距離你下次生日仲有幾耐:好耐牙
80. 屋企邊個你最信:冇
81. 放學多數做咩: 去坐
82. 返學同邊個一齊返: 同琳姐
83. RECESS&LUNCH同邊個一齊:好多
84. 多數幾點沖涼:唔定架
85. 食飯呢:都唔定架
86. 幾耐食一次M記:尼排差唔多日日都去\/\/Or
87. KFC呢: 好少
88. 屋企得你一個多數做咩:同有人一樣
89. 幾耐溫一次書:唔溫
90. 幾耐冇喊過:冇幾耐,,前幾日先喊完
ENDING!
91. 做呢份問卷果時成日諗住既係邊個:你話呢,,??梗係你喇''
92. 佢同你咩關係:冇關係
93. 用四個字黎形容呢份問卷:好無聊牙
94. 如果有十分. . 你比呢份問卷幾多分:零分
95. 做呢份問卷果時聽緊邊幾首歌:冇聽
96. 做呢份問卷果時有冇邊個煩住你: 冇
97. 有冇睇緊電視:冇
98. 做問卷之前做緊咩:做左好多野
99. 咁之後又會做咩: 唔知架
100. 好喇!!你答哂喇. . 有咩感覺:無奈
|