唉..琴晚同左mother嗌交''我拎左一個類
似一個陶瓷既野..「bum」左落地下,,跟住流
左好多血牙''又痛wor**嗚嗚..-o-''今朝早
又唔知做咩..起左身去睇個鐘果陣..睇到下午
3點幾,,點知係10am..幾驚遲到牙..''因為
約左miss$$係大圍等..坐馬鐵果陣見到仇BB
佢地..去到大圍都見到好多人//之後就搭車車
油麻地喇!!之後去到搵左成半粒鐘@@''開始仲
以為好悶TIm..點知原來都幾搞笑架bor"雖然
有d聽唔明..因為英文..睇到4點半,,完嚕!!走果陣
打比琴日果班人..點知佢地係顯敬打緊牌''諗住叫
怇地出黎架嘛''= =唉
文章分類: 未分類






去左油麻地睇Eng..drema
