本身今日諗住去游水,,諗諗下都係唔去
喇,,因為....'''嘻/\/\起左身就打比低B
(CANdy)佢同甘甘b係新港城食緊
之後咪去囉"''係m記等左佢地一陣..跟
住等得唔耐煩,,,之後兜到手作之店就見
到佢地''ka=v=跟住打曬比所有人,,,,
都冇人出得..跟住又唔知去左邊喎]]]]*
之後我咪去食野囉''去左哈迪斯食,,,,食完
之後吹左陣水,,跟住走人嚕**之後去左果
間唔知咩店搵番果條米妮既電話繩,,竟然
冇曬...//行左勁多間都冇''頂-口-''兜到
5點番屋k嚕..
文章分類: 未分類





悶悶的一天..///\\\\\\
