今日考中文and listening==
當然係不識的"''''''嘻....不過算喇,,,,
放了學,,拉左kw去大家樂買野比我食
thz,,,食完飯後,,...就陪琳姐去打針'']
都不知琳姐打什麼針??那裡的姑娘87
的]]]''去度果陣有個小妹妹勁搞野,,,
佢打果陣勁驚wor'''跟住打完之後話唔
痛既'''過左一陣後果個小妹妹就同佢
牙媽講「媽咪,,,勁痛牙''」笑到我哇'''
打完之後,,又唔想行番去st wor"""因
為我地搭錯車,,,,'''唉之後番左mos....
跟住去左哈迪斯食野,,,,4點幾番左屋企
見到來電karry打過黎""之後打番比
佢'''跟住佢話黎頌安搵我''之後又落街''
同左karry<,,,低b,,simon<...
啞仔榮去左m記''']]]]無聊,,,5點幾kw黎
左,,but佢地都走嚕"'''
文章分類: 未分類







開始exam"
