2010 年 10 月 9 日 星期六 |
| 2010-10-09 |
分類: 未分類 |
琴日孔子生日
我同LILY,阿銀,軒軒,欣姐一早就係M記食早餐
之後去左大百街買零食
買左勁Q多野
好似去野餐咁
仲要買左一排可樂
勁堅
之後係伊館呆坐左7粒鐘
係到開餐
勁正
不過D死人老師又係咁捉人落去
痴線!!!!
之後去左拾下拾下
再之後送阿儀番屋企
再再之後同周家榮搭的番屋企
|
| 死亡時間:2010-10-09 11:25 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
2010 年 10 月 7 日 星期四 |
| 2010-10-07 |
分類: 未分類 |
我依家勁想喊囉,咩事
死人李澤偉
如果佢真係擺左上網
我死左去好過
今日本身冇咩野
不過都係因為李澤偉
搞到我又喊
好想你快D出番黎
雖然我都唔會有勇氣去見你
但係只要你出番黎
我就放心喇!! |
| 死亡時間:2010-10-07 08:13 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 59 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|