2010 年 8 月 29 日 星期日 |
| 2010-08-29 |
分類: 未分類 |
死喇!!
就黎番學
暑期作業又未做哂!
如果番左學又冇得日日玩電腦
唉!!!!
我個頭又未染番黑色
超多野未做!!
我真係唔想入2D班
唉!!!
|
| 死亡時間:2010-08-29 08:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
2010 年 8 月 24 日 星期二 |
| 2010-08-24 |
分類: 未分類 |
超唔開心呀!!
琴晚喊左好奈
我都唔知點解我D屋企人全部都唔中意我!
明明唔係我錯
但係就為左我阿哥就話係我錯
我都知,佢地根本就唔想生我!
但係又點喎
唔生都生左啦!!
仲要係到講
你估我又好想佢地係我阿爸阿媽咩!!
全部人都咁假!!
真係好想離家出走
寧願冇錢!
寧願做黑衣!
我都唔想係屋企
對住成班雙面人 |
| 死亡時間:2010-08-24 08:22 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 59 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|