2010 年 7 月 5 日 星期一 |
| 2010-07-05 |
分類: 未分類 |
今日要番學
5:30起身
有個女仔瞓係我張床度
我心血小呀!!!
之後玩電腦
番學見到軒爺同淑筠
之後去7仔
再之後番學
上到去點名之後落番去
多謝我啦
比老師叫左出去等你地可以坐多陣
之後呆坐5粒鍾
唉!!!!
但係係其中一個話劇
見到個男仔個樣好似佢
即刻呆左
!!!!
至小比人既感覺係啦
|
| 死亡時間:2010-07-05 06:56 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
2010 年 7 月 2 日 星期五 |
| 2010-07-02 |
分類: 未分類 |
講番琴日
出左MK睇戲
之後買左隻超超超巨大既公仔
番到屋企
哥哥條女買左個SJ枕頭比我
超正
之後今日
悶到我死死下
又熱喎!!!!
唉!!!!!! |
| 死亡時間:2010-07-02 06:26 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 59 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|