2010 年 6 月 10 日 星期四 |
| 2010-06-10 |
分類: 未分類 |
就黎孝試
呢排都冇得瞓喇
見到KK咁辛苦同我地溫書
我就覺得一定要孝好D
孝完試之後番多幾日學就放暑假喇
真係好想留多D美好既回憶呀
友誼真係好珍貴
比任何野都珍貴
所以升班之後唔好唔記得大家呀
一定要孝好D
一齊留番係B班
-----------------------------
曉琳
唔好再咁喇
你咁樣唔只你唔開心
好多人都會唔開心架!!!!
|
| 死亡時間:2010-06-10 07:53 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
2010 年 6 月 8 日 星期二 |
| 2010-06-08 |
分類: 未分類 |
今日冇咩心情講野
唉!!!!
好頭暈呀
--------------------------------
ENG,,
好悶
IH,
傾計,講笑
MATHS,
玩,傾計,食左一個唔知叫咩既野
超好味
SJ,
小測,出CAT
跟住我個份比左丫瑤
之後改答案
LUNCH,
冇落到去
唔知咩事冇咩心情
雖然好肚餓
打鐘之後落左ELC睇片
ENG,
又係好悶
PTH,
傾計,玩
今日唔知做咩
我唸我唸得太多喇
我都唔明做咩要咁
呢排個人好似飄下飄下咁
又頭暈
唔知係咪因為飲得太多咖啡呢
但係當你眼瞓
咖啡真係幾好既飲品
|
| 死亡時間:2010-06-08 07:12 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 59 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|