2010 年 5 月 27 日 星期四 |
| 2010-05-27 |
分類: 未分類 |
今日lunch之後先番學
瞓到11點先起身
之後食野
跟住唸住搭的
點知冇的搭
咪行路囉
之後去到學校門口
有一架警車同一架白車
超好笑
之後就係音樂堂
如果唔係今日音樂堂要重孝唱歌
我先唔番呀
係屋企玩電腦唔好
我超努力咁唱
點知得7分
早知唔番仲好
之後MATHS
我琴晚超辛苦做既功課
竟然E-
仆街
個個都笑我
唉!!
放學跳舞
超熱超累超多人望
不過我覺得冇咩野
唔算好緊張
-----------------------------------------
多謝某人令我地隻舞咁靚
THANKS!!
|
| 死亡時間:2010-05-27 08:56 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
2010 年 5 月 24 日 星期一 |
| 2010-05-24 |
分類: 未分類 |
今日1B對1C手球
我地輸左
不過唔緊要啦
我地知你好努力
唔洗唔開心架
-------------------------------------------
好!講番今日
電腦,好悶
英文,OK啦
MATHS,聽歌,做功課,食糖同埋聽書
小息,唔記得喇
PE,係到跳舞
其實我覺得唔需要加太多動作
咁樣已經OK
LUNCH,食野,做功課
CVED,唔知做左咩
英文,好悶.......
放學睇完手球
番屋企
今日好悶,
好唔舒服,聽日唔想番學呀!!
不過我知冇可能
唉.......
|
| 死亡時間:2010-05-24 09:44 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 59 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|