2010 年 5 月 14 日 星期五 |
| 2010-05-14 |
分類: 未分類 |
今日手球
佢地輸左
不過唔緊要啦
努力過咪得囉
係咪^^
------------------------------
中文堂
我超比心機聽書
英文
我都唔記得左
家政
咩都唔熟
唉......
LUNCH
聽歌......
經訓
好悶呀
其實果條問題個答案
冇一個係我唸架
嘻嘻
電腦
悶到死左
科學
好好笑呀
李sir個實驗失敗左好多次
哈哈
放學
唉
真係好唔開心呀
係咪有問題架1c
總之1b加油呀
|
| 死亡時間:2010-05-14 09:15 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
2010 年 5 月 11 日 星期二 |
| 2010-05-11 |
分類: 未分類 |
哈哈
我已經超奈冇打blog喇
係咪好掛住我呢
今日朝頭早去到7仔
唔知做咩D人今日咁早起身囉
搞到好似好唔好意思咁
之後早會
係我講緊做咩要早會
佢已經話上得去
勁好笑
科學堂上lab
中文超比心機上堂
VA唔知佢講咩
MATH係到唸presentation
ENG有個肥婆黎睇堂
放學比鍾紹X捉去罰企
之後去Ella出面玩跟住番屋企
|
| 死亡時間:2010-05-11 08:39 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 59 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|