2010 年 3 月 29 日 星期一 |
| 2010-03-29 |
分類: 未分類 |
好開心
今日一番到去做左好多野
為左老師check電話
我地擺哂d電話入阿瑤locker
之後又換左za za個鎖
之後我又倒社水
笑死我
叫左阿瑤攞地拖
點知原來唔識拖囉
笑死我
之後我前面果個拖
但係唔係佢倒社水囉
真係笑到我肚痛
哈
點知做左咁多野
佢冇check囉
唉!!
不過我都好開心
果然朋友係可以一生一世
好開心
起碼比前幾日更加開心
|
| 死亡時間:2010-03-29 08:53 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
2010 年 3 月 26 日 星期五 |
| 2010-03-26 |
分類: 未分類 |
本身買左fans好開心既
因為係FT Island做封面
有HongGi^^
但係唔知點解會撞到佢
如果係命中注定既話
唔該話聲比我聽
我死左去好過喇
好唔開心
啱啱同完我老母嗌交
佢就出現
見到佢
第一時間既反應就係走入廁所
講真連我自己都呆左
做咩要咁做
又唔係我做錯
我冇錯呀
本身同曉琳講電話既時候仲好開心
點解佢一定要咁
一次又一次令到我唔開心
我有試過面對佢
但係唔知點解一見到佢
又會唸起好多野
就好想喊
我唔想次次都係咁
我覺得好辛苦
本來冇野
本來今日好開心架
但係見到佢......
唉......
我真係唔想咁
我係到唸
佢係咪真係咁重要呢
我係咪冇左佢唔得呀
答案原來唔係囉
其實我自己都知道我係可以冇左佢
我唸只係習慣啫
或者我可以忘記佢
我依家都開始聽番放棄你
可能我可以放棄到你
忘記到你....... |
| 死亡時間:2010-03-26 10:34 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 59 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|