2010 年 1 月 26 日 星期二 |
| 病左!!! |
分類: 未分類 |
首先恭喜大姑平安冇事出院
番番屋企
可以同我地一齊過年
----------------------------------------
好喇講番今日
今日冇番到學
超開心
唔洗上堂
不過琴晚痛到我死左
跟住到到今朝去左睇醫生
佢轉左我去照超聲波
之後冇野
比左D藥我食
但係仲係好痛
其實我聽日都唔想番學
不過都係要番
唉.........
-----------------------------------
聽日好似好大件事
有人好似要宣佈一D野
例如食咩咁啦
都唔知佢想點
一早認左佢咪算囉
係都要搞到咁大件事
真係,唉........
不過都好
聽日睇好戲
---------------------------------------
我想要CM
可唔可以比我呀
THZ!!!
--------------------------------------
|
| 死亡時間:2010-01-26 08:36 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
2010 年 1 月 24 日 星期日 |
| 2010-01-24 |
分類: 未分類 |
琴晚發夢夢到一個人
一個我永遠都唔想記得ge人
係夢入面
佢換左另外一個身份
佢唔記得左我
但係佢個樣同佢一模一樣
我都唔知開心
定係唔開心
好奇怪
明明唔想見到佢
但係一見到佢
就好有親切感
但係始終都係夢
---------------------------------------- |
| 死亡時間:2010-01-24 03:34 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 59 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|