二選一......
2009 年 12 月 24 日  星期四 晴天


平安夜 開心 分類: 未分類

今日係平安夜

我地去左鍾文軒屋企玩

我同淑筠玩煮飯仔

超好笑

煮完之後

超多油

隔油都隔死我

不過都好好食

之後我地玩多左一陣

就走左

番左大元

我地上左天台

玩噴雪

超好玩

噴到我成身都係

之後追住係到噴

超開心

跟住去左3樓平台

玩數字球

超好玩

班男仔玩針對

超衰

不過真係好開心

好好玩^^

 

死亡時間:2009-12-24 08:49 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You


2009 年 12 月 23 日  星期三 晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:自己問我啦 )
死亡時間:2009-12-24 07:45 PM I LoVe You


miko1221
暱稱: L.W.Y.....XD
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
自訂欄位(一)
尚無任何內容
最新文章
2010-11-22
2010-11-17
2010-11-16
2010-11-15
2010-11-14
每月文章
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客