2009 年 12 月 16 日 星期三 |
| 2009-12-16 |
分類: 未分類 |
我冇咩好打
因為心情仍然係果件事上
不過我因為實在係太無聊
so我竟然上綱去搵一首英文歌ge歌詞
之後再翻釋成中文
呢首就係LoVe story喇
我第一次見你時 我們都還年輕
我閉上了雙眼 昔日的場景展開
我站在包廂上 在夏日的氣氛之中
看著燈光 看著舞會 看著舞會的禮服
看著你穿過人群
輕聲道安 我僅知道的
你是羅密歐
丟著鵝卵石
我的爸爸說 : 離茱麗葉遠一點
我在階梯上哭泣
求你不要離開
我說
羅密歐 帶我到只有我俩的地方吧!
我會等著 至此 只有逃 這個方法
你是個王子 我是個公主
這是個愛的故事 寶貝 是吧!
我偷溜到花園去見你
我們保持安靜 因為被人發現了 我們必死無疑
所以 閉上眼睛 讓我們逃離這個小鎮一下
Oh, oh, oh...
因為你是羅密歐 我是個罪犯
我的爸爸說 : 離茱麗葉遠一點
但你是我的一切
我求你不要走
我說
羅密歐 帶我到只有我俩的地方吧!
我會等著 至此 只有逃 這個方法
你是個王子 我是個公主
這是個愛的故事 寶貝 是吧!
羅密歐, 救我 他們一直試著叫我明白
這份愛是如何的困難 但 這是真的
不要害怕 我們會超越這一切的混亂
這是個愛的故事 寶貝 是吧!
我不要再等 想著是否你會來
我對你的信心在消逝著
當我在郊外遇見你
我說
羅密歐 救我 我覺得好孤單
我一直等著你 但你都没有來
如果這是我深植腦中的 我不知道該如何去想
他跪在地上 拿出一枚戒指
他說
嫁給我吧, 茱麗葉, 妳就不會孤單了
我愛你 而且我真的明瞭
我和妳的父親談過了 你將會披上白紗
這是個愛的故事 寶貝 是吧!
Oh, oh, oh...
我第一次見你時 我們都還年輕
^^
|
| 死亡時間:2009-12-16 08:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
2009 年 12 月 15 日 星期二 |
食屎  |
分類: 未分類 |
你好仆街呀
有冇唸過比人屈ge感覺係點
枉我咁尊重你
你食屎啦你
我最憎人話我姣
你老母仲要話我姣
好彩我同你冇血緣關系
如果唔係我都唔知點算好
唔係唔知點樣面對你
而係唔知點樣去玩死你
哇!你呢招都算高啦
先博取人地同情心
再將人一腳踩落地下
永不超生
唔知係我眼光差
定係我唔好彩
識到你咁GE人
係我一生最大GE恥辱
算我唔好彩
識錯左你
咪當一個教訓囉
但係我真係好想同你講:
我對你好失望
一日咋
一日我就睇清楚你
一日我就知道咩叫奸
不過我都要多謝你
係你教識我唔好再信人
例如你 |
| 死亡時間:2009-12-15 06:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|