2010 年 4 月 1 日 星期四 |
| 2010-04-01 |
分類: 未分類 |
琴日喊
唉
真係好恐怖
信我
我真係見到張紙漂過
好驚
叫左你地唔好玩碟仙啦
一定會撞鬼
睇下上次玩完果個唔知咩之後
已經有鬼喇
好采佢今次肯走
如果唔係我地死硬
真係唔好再玩喇
其實講真我真係覺得佢仲未走
不過算啦
唔好再唸喇
----------------------------------------
好 講番今日
今日朝頭早
我比阿媽捉左我去食野
係大埔撞到匡智
同佢say左個hi
之後去左行街
跟住番左屋企
之後玩電腦
就係咁喇
|
| 死亡時間:2010-04-01 08:15 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
2010 年 3 月 30 日 星期二 |
鬼......  |
分類: 未分類 |
今日超驚
阿瑤冇番
之後聽佢地講話
如果今日有一個人冇番
鬼故就要開始
勁驚
又打唔通阿瑤電話
驚到丫
Lunch
欣姐係到講鬼故
講到話有個男仔比繩吊死左
跟住我就見到後面有張紙漂過
咁我驚嘛
咪嗌囉
之後欣姐話見到有條繩唧倒影
嚇到我丫
放左學
係M記
無啦啦話玩唔知咩
請左D野黎
之後要講一個鬼故
我話唔好玩
之前我有個FD玩完差D撞車
我講完呢句之後
欣姐就話我已經講完
到下一個
仲話我會比車撞
嚇到我
仲話曉琳會嚇死
曉琳勁驚囉
講哂之後
唔知邊個叫要請番仙番去
之後欣姐話
我地玩完喇
唔該你番去啦
笑到我差D肚痛
之後買完書就番左去
番到去冇我想像中咁驚^^
聽日想番半就
唔知媽比唔比呢 |
| 死亡時間:2010-03-30 09:47 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 59 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|