2010 年 6 月 15 日 星期二 |
| 2010-06-15 |
分類: 未分類 |
今日第2日孝試
第一堂溫習堂
超無聊
係果條仆街黎睇堂
香水味超似屎囉
之後英文listening
識d唔識d
小息
利用最後15分鐘
發揮我既小宇宙
超比心機
只係得幾題唔識
其餘後面我大部分都識
超開心
可能合格
起碼我識計
哈哈
放學番左屋企
唔溫書喇
|
| 死亡時間:2010-06-15 07:42 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
2010 年 6 月 13 日 星期日 |
| 2010-06-13 |
分類: 未分類 |
做咩都唔叫我
當我咩喎
全家都屈9我
想點
我都孝試啦
唔好搞咁多野得唔得
真係好唔開心囉
個個都係咁
妖,仆街!!!
我唔知可以點
錢大哂牙
比錢我係咪咩都要做丫
我叫你死得唔得丫
做人都唔好咁過份嘛
---------------------------------------
我想專心孝埋試先
其他野我都唔想理
以為經過上次果件事之後
大家既友誼會好好多
又唔係咁
之前唔想升班
依家我好想快D升班喇
|
| 死亡時間:2010-06-13 09:07 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]I LoVe You |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 59 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|