| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 4 日 星期四
 |
好好笑  |
今日超好笑呀...
今朝又同溫,5+2去大快活食早餐...
差唔多8:00先返去,
唉...又上聖經堂..help~!
悶到抽筋.差d sleep"zzz
And than上art..
我見到趙平(r)鼻..
超嘔心..= =”
到小息,Tony哥哥又係一係一樓出現囖∼!
跟住當然比我地串la∼!
lunch time∼!!
見到好多唔應該見既野∼>3<
え後我地係度play小鳥∼
總え兒童不宜la∼!@.@
到pth...
做作業果時sleep左∼
嘻嘻...超好笑/\/\”
5:30到放學..
去左心絲絲食涼粉..@@
跟住又睇computer game∼
7:00先返home
|
|
刊登時間︰2006-05-04 11:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|