| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 1 日 星期四
 |
9..1  |
今日約左ar Bo係7仔...點知見佢唔到咪走lor~跟住去左輕鐵站勁多人lor...以為迦密少人讀..點知係勁多lor~之後係白茫茫之中見到肥汶.....走左3架車都唔見佢咪走lor...跟住又係總站見到佢../咪一齊返lor///,,.,.返到去係課室門口見到<莫生>..,.個樣唔好提喇..好笑~!哈....返到屋佢話ar q接我放.../.嚇鬼牙....好彩佢冇泥....之後駁左3奶..約左<莫生>聽日lunch time係school門等....
|
|
刊登時間︰2005-09-02 10:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
|
hei man 於 2005-09-03 12:28 PM 發表:
|
網主回覆
莫維呀 Posted at 2005-09-10 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|