| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 26 日 星期一
 |
好累.../..  |
哇...呢排唔知做過D咩黎..勁殘呀個樣..
今朝Ling打比我仲未得咁佢去M記先la...到6:40諗住出門口點知揾唔到鎖匙..超
憫..到50分先落到去...一落去就見到Ling渣住部handphone....又係森哥.././././.
07:30分同珊塔車番學..有條仆街...我借位比人出...跟住佢霸左我個位...XD~`搞到我
冇位企,,,仆街.../././
返到去looker拎書..之後晴同嘉妍都話我個樣勁殘呀...入到Room勁做homework...ar
BO冇返..;'/..上堂勁訓ar~

上science勁傾計....原來小鳥飛有個花名叫'收皮姐''..哈哈//..超XD../././././/
放學之後..竟然見到奀仔..着住'德仁書院'校服..當堂O左..之後佢拍我個頭..問我做乜帶
傘..做乜唔叫ar Q黎接我..我即刻啞左LO~
返到home...即刻sleep..之後比莫生個phone嘈醒左..跟住同佢傾左一陣..問左佢勁
多野...佢叫我小息wait佢..佢黎揾我幫我同人say NO ar~哈
|
|
刊登時間︰2005-09-26 11:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|