為左今次要測好個驗、足足禁左一個星期多D網,,,,,Y^Y
而家可以任上既時候,,,,我開始唔知道自己到底上網泥做咩?-?
有少少迷失自我既感覺~!突然間冇左方向感/ - \''
係敢hea,,,,,,
係敢hea,,,,,,覺得自己好似一舊垃圾0^0
消極ing,,,
推介首歌俾大家聽聽- -''
U-kiss 0330
好正...........
悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶
算、去睇小說....886
好鬼悶囖∼!我頂...
返學學、好辛苦、因為唔夠訓。-0-
天氣時冷時熱、勁無奈、==''不過凍都好過熱a_a
你地話係唔係先!?-33-
今日、上LlBS果堂好悶/-\ 加上暉暉冇番、成班刀調囇位xPP
之後上MATHS、馮SiR就泥被我地班激到爆血管啦0-0
馮SiR佢哥斯拉上身、囧
之後、一路hea落去、、、、、、、
查實、麥我份人好C00|咩?
我唔覺喎!!!-0-我可唔可以識多D fd啊$^$
食lunch、同朱莎係課室食、因為梁汶今日波D 切
he、有雞翼食、開心心
之後、狂畫黑版.0.
好high!!!
NeX+、放學學>3<
朱莎、多謝你既一篇偉論;$
我明既、我唔應該感執著。
但係、俾多少少時間我ㄚ、、、= =''
希望、一D一D既沖淡...
-當你的心真的在痛,
-眼淚快要流下來的時候,
-那就趕快抬頭看看,
-這片曾經屬於我們的天空;
-當天依舊是那麼的廣闊,
-雲依舊那麼的瀟灑,
-那就不應該哭,因為我的離去,並沒有帶走你的世界。
photoshop by me^-^
hehe....唔錯唔錯...
-其實...一個人係唔係會好寂寞∼!
--One is always on a strange road, watching strange scenery and listeningto strange music. Then one day, you will find that the things you tryhard to forget are already gone. 一个人总要走陌生的路,看陌生的风景,听陌生的歌,然后在某个不经意的瞬间,
你会发现,原本是费尽心机想要忘记的事情真的就那么忘记了。