我愛你呀..,,!] 我知啦..,,下次1定唁會再係咁架啦...
下次11111定唔會架啦..,,>333333<"
唔好再嬲我NA.."] 知冇?? >3<"
我快樂我都跟你1起快樂..,"!]
哈.."]岩岩起身呀..,"]
好累呀..,"] 琴晚1早就訓左啦..,"} 2點.! HE
1陣出街NA,,," 要去買書呀.."]
唉..,,死啦..,就返學啦..," 都仲未做過D功課呀,.,"]
D仆街又要係到講人..,,E+又要走番過去同人玩WOOO..,,
好Q賤呀你..,"
次次都係咁..." 鬼唔望你,..人地都唔Q理你..."
死8婆..," 好撚嬲你呀..,"]
食屎啦...,. 唔好2為E+同左佢1齊..,,佢1就幫你呀..,"
我就睇下點幫..,"] 幫到你幾多,,"]
|